vrijdag 14 januari 2011

Nail art tool + Tip painter

Gisteren ben ik even naar de kruidvat geweest, want ik had een paar dingen nodig. Ik maak daar altijd het zelfde rondje langs huidverzorgings produchten, shampoo en natuurlijk de make-up. Toen ik langs essence liep zag ik dat ze de nieuwe collectie genaamd 'i love Berlin' al in de schappen hadden. Ik vond de lakjes niet echt bijzonder. Maar toen ik even goed keek zag ik achteraan een Matte tip painter in de kleur zwart. Tip painters zijn natuurlijk altijd mooi meegenomen en vond het juist wel apart dat hij mat was, dus besloot ik hem mee te nemen.

IMG_2948

Toen ik nog iets verder liep zag ik en nail-art tool staan. Zo iets zocht ik altijd al, dat is namelijk heel handig om iets mee te tekenen of voor andere priegel dingen voor op je nagels. Dus misschien een tip voor jullie als je nog zo iets zoekt ga dan even langs de kruidvat (ik weet niet of ze in alle filialen verkrijgbaar zijn).

IMG_2946
IMG_2947

Ik ga hem binnenkort zeker uit proberen en als het wat leuks word laat ik het jullie zeker zien. En btw today is FRIDAY, almost weekend!
TGIF, have a nice day :D

Hebben jullie nail-art tools? En zo ja is het een beetje handig in gebruik?

xoxo Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten