dinsdag 1 februari 2011

Giveaway...'Cross Double Fingers Ring'

Yeey het is zo ver wij houden een winactie!!
Wij waren allebei al een hele lange tijd verliefd op 'Cross Double Fingers Rings'.
En ja hoor een tijdje geleden hebben wij er allebei 1 besteld.
Wij vonden het wel een keer leuk om een winactie te houden, dus hebben we maar meteen een voor jullie besteld. Wij houden deze winactie, omdat wij het heel erg warderen dat jullie comments achter laten. Altijd leuk om te lezen als je na een lange dag van school terug komt. Dus blijf vooral door gaan met comments neerzetten, vinden we super leuk ^^. We love you

ring

Om kans te maken op een Cross Double Fingers Ring in maat s/m hoef je alleen maar even:

- Ons te volgen via GFC (google friend connect) en bloglovin !

En laat een comment achter met daarin: Waarom jij deze ring graag wilt hebben en met je e-mail adres. Je kan mee doen tot 8 Februari 2011.

HAVE A NICE DAY HONEYS <3

xoxo Lydia & Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Heey! Wow ze zien er echt super leuk uit!!!En mijn maat ^^

    Ik volg jullie via google friend connect. Ik heb helaas geen bloglovin, kan ik dan wel mee doen? Lijkt me wel super leuk namelijk:P

    Maar waarom ik deze ring graag zou willen hebben? Omdat de ring echt wel mijn stijl is en ik lang niet genoeg ringen heb. Ik heb er maar 1! Ik kan nooit leuke vinden:( Maar deze is echt super mooi! Dus dan wil ik die ook wel graag winnen;)

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heya!

    ik vind jullie blog SU-PER-RRRR
    weet niet of ik jullie bij en bloglovin (denk het niet) maar wel bij Gfc. is dat erg? (of kan ik dan alsnog meedoen?)

    Waarom ik deze double cross ring wil winnen:
    ik zoek echt al heel lang een double fingers ring, maar als ik in winkels kijk vind ik ze nooit. online mag ik nooit bestellen dus daar kan ik ze ook niet vandaan halen :-(
    ik Houd/Adore/Love grote ringen en een double ring zou dubbel zo goed zijn. hij is best wel groot en nog een double ring ook ;p

    dus hoop dat ik win!
    keep on doin tha good work!!

    siframevissen@hotmail.com

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @renee
    @sifra m

    Ja tuurlijk kan je ook mee doen als je geen bloglovin hebt, als je ons maar wel even volgt via GFC ^^, Heeel leuk dat jullie mee doen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He!
    ik volg jullie via google friend connect, maar heb geen bloglovin..
    waarom ik deze ring graag wil hebben;
    hij is gewoon supermooi! en ik mag nooit online bestellen en in de winkel kan ik er nooit zo ene vinden o:
    hij is iig echt tegek!
    hoop dat ik win hihi.

    maximexmusic@hotmail.com

    xox

    BeantwoordenVerwijderen