donderdag 9 december 2010

Lush lipscrub

Marjolein had een kadootje voor mij meegenomen uit denhaag:D
Ze had al wel gezegd dat ze een kadotje meehad genomen op twitter.
Dus ik was de hele tijd nieuwschierig en wist echt niet wat ze meehad genomen.
Op twitter had ik al gezegd dat ik super lang een lipscrub van Lush wou.
En gister had ze voor mij lipscrub van Lush meegenomen uit Denhaag
Soosweeeeettt <3<3








Deze lipscrub is echt zooo lekker.
Dat zegt bijna iedereen haha maar het is echt zo.
Ik kreeg bubblegum en deze ruikt zo lekker!
Soms wou ik dat je hier door de computer heen kon ruiken.
Dan liet ik het jullie echt wel ruiken.
Ik raad jullie deze aan omdat hij helpt en je kunt het 'scrubspul' ook nog opeten.

Hebben jullie wel eens iets van lush gehaald?
Enjoy your dayy.

XOXO Lydia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten