vrijdag 15 oktober 2010

Review: Herome W.I.C sydney

Hee

Vandaag review ik voor jullie de Herome W.I.C Sydney.
Ik heb hem gehaald bij de douglas, waar ze me erg goed geholpen hebben.
Bij douglas hebben ze echt super veel leuke kleurtjes van Herome W.I.C (moeilijk kiezen dus).
Uiteindelijk heb ik gekozen voor deze.



Het is een beetje een donker rode kleur, ik dacht eerst dat het heel donker roze was,
maar als je je nagels lakt is het meer donker rood.

Het borsteltje is super fijn!
Groot maar niet groot genoeg om in 1x je hele nagel te lakken.
Het lakje dekt in 2 laagjes, wat dus prima is :)
De prijs valt ook wel mee (6,95)






xoxo lydia

1 opmerking:

  1. ik heb daar 2 van!!
    blauwe is Honolulu
    en de andere iets van pink night ofso:P
    vet goed!!:)))

    BeantwoordenVerwijderen